نماشویی با طناب چگونه انجام می شود؟

شرکت نماشویی با طناب کارابین راپل

نماشویی با طناب یکی از رایج ترین روش‌های شستشو و نظافت نمای بیرونی ساختمان می‌باشد؛ از آنجایی که در حال حاضر خدمات نماشویی با طناب یکی از پرتقاضاترین روش‌های شستشوی نمای ساختمان می‌باشد، جهت راهنمایی بیشتر در این مقاله به نحوه کارکرد این خدمات و همچنین درباره مزایا و معایب‌های این روش اطلاعاتی را برای شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.

نماشویی با طناب چیست؟

نماشویی با طناب یکی از روش‌های نماشویی ساختمان می‌باشد که بصورت دسترسی با راپل، با استفاده از ابزارهای مخصوص فرود از ارتفاع انجام می‌شود. در حال حاضر این روش یکی از ایمن ترین روش‌های دسترسی به نمای ساختمان به جهت نماشویی ساختمان می‌باشد.

در این روش از انجام کار متخصصین کار در ارتفاع بصورت ردیفی دقیقا مشابه با روش کوه نوردی از آخرین طبقه نمای ساختمان شما به سمت پایین فرود می‌آیند و در حین فرود آمدن از نمای ساختمان، کلیه سطوح نمای ساختمان شما را شستشو کرده و جرم زدایی می‌کنند.

نماشویی ساختمان با طناب به قدری ایمن و مطمئن می‌باشد که امروزه از آن برای شستشو و نظافت نمای ساختمان های آسمان خراشی مانند: برج خلیفه دبی و برج میلاد تهران از آن استفاده می‌شود؛ پس همین دلیل برای این که مطمئن شویم این روش بسیار مطمئن و ایمن است کافیست!

خدمات نماشویی با طناب
خدمات نماشویی با طناب

قیمت نماشویی با طناب چقدر می باشد؟

قیمت نماشویی با طناب با توجه به عدم نیاز به بستن داربست یا کلایمر بسیار ارزان تر از سایر روش‌های دیگر می‌باشد؛ قیمت نماشویی ساختمان با طناب با توجه به جنس و نوع سطوح نمای ساختمان برای متراژهای بالای ۲۰۰ متر از متری ۲۰ تومان الی متری ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد.

قیمتی که برای هزینه نماشویی با استفاده از دسترسی طناب اعلام شده حدودی بوده و کاملا وابسته به نمای ساختمان شما می‌باشد. شما برای این که از قیمت دقیق اجرای این خدمات در نمای ساختمان خود با روش طناب‌کاری مطلع شوید باید با کارشناسان خدمات نماشویی در ارتباط باشید تا با برسی های اولیه از نمای ساختمان شما قیمت دقیق را اعلام نمایند.

در صورتی که قصد دریافت خدمات نماشویی با طناب در ساختمان خود را دارید جهت استعلام قیمت می‌توانید با مشاورین و کارشناسان کار در ارتفاع شرکت نماشویی کارابین راپل در ارتباط باشید تا با بازدید حضوری از نمای ساختمان شما قیمت انجام کار را برای شما اعلام نمایند.

تلفن تماس مشاورین شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

مزایا و معایب های نماشویی ساختمان با طناب

همانطور که می‌دانید هر خدمات یا محصولی دارای مزایا و معایب های مختلفی می باشد. برخی از مزایا و معایب های خدمات نماشویی با طناب به شرح زیر می باشد:

مزایا

  • ایمنی بسیار بالا و کاملا مطمئن
  • سرعت کار بالا و تسریع فرآیند انجام کار
  • قیمت نماشویی بصرفه و کمتر نسبت به سایر ابزارهای دیگر مانند داربست و کلایمر

معایب

  • ممکن است در بعضی از ساختمان ها این روش قابل استفاده نباشد.
  • در ساختمان‌های دارای برآمدگی در بالای ساختمان انجام کار سخت و دشوار است.

مواردی که ذکر شده از جمله مزایا و معایب‌های خدمات نماشویی با طناب می‌باشد. بصورت کلی این روش بهترین روش برای شستشوی نمای بیرونی ساختمان با کمترین هزینه و بالاترین ایمنی می‌‍باشد که، در اکثریت ساختمان فقط از این روش استفاده می‌شود.

نماشویی با طناب - شرکت کارابین راپل
نماشویی با طناب

سخن نهایی

با توجه به اطلاعات ارائه شده در این نوشته متوجه شدیم که خدمات نماشویی با طناب یا همان روش نماشویی با راپل می باشد که یک روش طلایی برای شستشوی نما می باشد؛ این روش شامل بالاترین ایمنی و کمترین قیمت می باشد که بصورت بین المللی در حال انجام می‌باشد و هیچ گونه خطری در استفاده از آن وجود ندارد.

خدمات نماشویی با استفاده از دسترسی طناب یک خدمات کاملا تخصصی است که باید توسط افراد کاربلد انجام شود. این روش فقط یکی از روش‌های دسترسی به نمای ساختمان است و برای این که نمای ساختمان شما به بهترین شکل ممکن شستشو شود باید توسط افراد باتجربه و کاربلد انجام شود.

در صورتی که به دنبال یک شرکت کاربلد و مطمئن برای اجرای خدمات نماشویی ساختمان خود هستید این خدمات را به شرکت ما بسپارید تا بالاترین کیفیت ممکن برای شما عزیزان انجام دهیم! ما بیش از ۲۰ سال است که با نام تجاری کارابین راپل در زمینه خدمات کار در ارتفاع از جمله با روش راپل در حال فعالیت هستیم و در اجرای خدمات به مشتریان خود کاملا جدی و مطمئن هستیم.

نماشویی ساختمان شما با ما؛ همین حالا تماس بگیرید و مشاورهای لازم را از ما دریافت کنید.

تلفن تماس: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *