نماشویی با راپل

نماشویی با راپل - شرکت نماشویی کارابین راپل

نماشویی با راپل تخصص ماست! اگر به دنبال یک شرکت کاربلد و حرفه‌ای برای اجرای خدمات نماشویی با استفاده از دسترسی طناب هستید ما بهترین انتخاب برای شما هستیم؛ شرکت ما بیش از دو دهه است که در زمینه خدمات شستشو و نظافت نمای بیرونی ساختمان در حال فعالیت می‌باشد و با کلیه روش‌ها، چالش‌ها و استراتژی‌های اجرای این کار آشنا می‌باشد.

شرکت ما خدمات نماشویی با راپل را توسط بهترین و مجرب‌ترین نیروهای کار در ارتفاع با دسترسی راپل انجام می‌دهد؛ کلیه نیروهای شرکت ما دارای حداقل ۱۰ سال تجربه و سابقه‌کار در زمینه نظافت و شستشوی نمای ساختمان می‌باشند و نمای ساختمان شما را متناسب با جنس متریال نمای ساختمان شما شستشو می‌دهند.

نماشویی ساختمان با راپل

نماشویی ساختمان با راپل همان نماشویی با طناب می‌باشد؛ این خدمات یکی از محبوب ترین و بهترین روش‌های دسترسی به نمای ساختمان به جهت نظافت سطوح نما می‌باشد که از بالاترین سطح ایمنی و کمترین هزینه دستمزد انجام کار برخوردار است.

در حال حاضر این روش بصورت بین المللی در ساختمان های کوچک تا ساختمان های آسمان خراش در حال استفاده است و به نوعی به عنوان مدرن ترین روش نماشویی ساختمان شناخته شده است.

راپل نماشویی مشابه کوهنوردی انجام می شود؛ در این روش نیروی متخصص کار در ارتفاع از آخرین طبقه به سمت طبقات پایین تر فرود می‌آید و در حین فرود آمدن در سطح نمای ساختمان کلیه سطوح نما را با استفاده از دستگاه نماشویی، با توجه جنس متریال نما و استراتژی‌های شستشوی‌نما جرم زدایی کرده و نظافت می‌کند.

خدمات نماشویی با راپل - کارابین راپل
خدمات نماشویی با راپل

هزینه نماشویی با راپل

هزینه نماشویی با راپل برای هر ساختمانی متفاوت می باشد؛ از آنجایی که جنس متریال در هر ساختمانی متفاوت می‌باشد قیمت اجرای این خدمات هم بسته به جنس متریال نما و سایر موارد دیگری همچون متراژ، ابعاد و میزان تمیزی و کثیفی نمای ساختمان محاسبه می‌شود؛ پس با توجه به موارد ذکر شده نتیجه می‌گیریم که قیمت نماشویی با راپل کاملا وابسته به نمای ساختمان شما بوده و برای اطلاع از قیمت این خدمات باید با کارشناسان کار در ارتفاع در ارتباط باشید.

البته چند نکته مهم در قیمت گذاری نظافت نمای ساختمان با راپل وجود دارد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‎ اند که آن موارد به شرح زیر می‌باشند:

  • قیمت نماشویی با راپل در ساختمان‌هایی که متراژ آنها زیر صد متر می‌باشد بصورت کنترات محاسبه می‌شود.
  • قیمت این خدمات با توجه به نوع طراحی نمای ساختمان شما محاسبه می‌شود؛ بر فرض مثال اگر نمای ساختمان شما از بالا برآمدگی یا به اصطلاح پیشونی داشته باشد به دلیل سخت‌تر شدن دسترسی به نمای ساختمان، قیمت این خدمات گران تر و بیشتر از ساختمان‌های صاف و ساده محاسبه می‌شود.

مواردی که ذکر شد دو مورد از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه نماشویی با طناب یا همان دسترسی با راپل می باشد؛ به طور کلی در حال حاضر آخرین قیمت هزینه نماشویی در سال ۱۴۰۳ از متری ۲۰ الی ۷۵ هزار تومان می‌باشد. در ضمن جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور می‌توانید همین حالا با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس مشاورین شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

نماشویی ساختمان با راپل
نماشویی ساختمان با راپل

سخن نهایی

خدمات نماشویی با راپل از آنجایی که از تقاضای بسیار بالایی برخوردار است افراد راپل کار بسیار زیادی هم دارد که، این خدمات را با قیمت‌های متفاوت و مختلفی انجام می‌دهند. نکته‌ای که در خصوص این خدمات باید بدانید این است که بسیار بسیار مهم است که، این خدمات توسط چه کسی و با چه نوع استراتژی‌ای انجام شود.

نماشویی با راپل فقط یک روش دسترسی به نمای ساختمان است و در کیفیت کار انجام شده اثری ندارد؛ تنها چیزی که در تمیز شدن نمای ساختمان شما بسیار موثر است نوع اجرای کار و نحوه شستشوی نما می‌باشد که قطعا این مورد هم نیازمند یک شرکت کاربلد و باتجربه در این زمینه می‌باشد.

در نتیجه در صورتی که به دنبال یک شرکت کاربلد و حرفه ای برای اجرای خدمات نماشویی با روش های مختلف از جمله نماشویی با راپل هستید می‌توانید این خدمات را با خیال راحت به شرکت ما بسپارید و از کیفیت کار انجام شده لذت ببرید! شرکت ما بیش از دو دهه است که این خدمات را با نام تجاری کارابین راپل انجام می‌هد و تخصص بسیار بالایی در این زمینه دارد.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت از شرکت ما همین حالا با مشاورین و کارشناسان خدمات نماشویی شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

سوالات متداول مشتریان

نماشویی با راپل چگونه انجام می‌شود؟

نماشویی با راپل با استفاده از دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام می‌شود.

آیا نماشویی با راپل ایمنی دارد؟

بله خدمات نماشویی با راپل در حال حاضر ایمن ترین و مدرن ترین روش دسترسی به نمای ساختمان می‌باشد.

هزینه نماشویی با راپل چقدر می‌باشد؟

هزینه نماشویی با راپل بصورت متری بوده و با توجه به متراژ نمای ساختمان شما محاسبه می‌شود. در حال حاضر قیمت نماشویی نماشویی با راپل متری ۲۵ الی ۷۵ تومان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *